tisdag 29 maj 2007

Nu smäller det snart. Jättehögt.

Jag skriver det här med bara en hand eftersom jag hysteriskt äter en lakritsglass med den andra. Antar att man kan säga att det är min lunch, alternativt mitt mellanmål, kanske blir det middag också. Känns lite så just nu.

Vadan denna hysteri? Jo, rookie.nu har "gått live" (som man säger i branschen, hehe) och det är så jävla roligt och stressigt och spännande och läskigt; all at once. Jag har pratat med Metro om livepanelen idag, dom ba "varför behövs det här" och "vad letar ni efter" och jag improviserade efter bästa förmåga. Lätt nervös.

Imorgon går pressmeddelanden och andra sorters meddelanden om rookie.nu:s existens ut och då blir det åka av. Hoppas jag.

Förresten: världens i mina ögon just nu bästa band som spelar på rookiescenen i år heter Love is a burning thing och deras musik kan man hitta HÄR-->. Kul va?

Inga kommentarer: