tisdag 22 maj 2007

Nerves, nerves


Idag handlar det mesta om hur mycket det är att göra och hur nervös jag är inför lanseringen av rookie.nu som sker inom bara några dagar. Sidan finns i en betaversion och när vi testar den hittar vi buggar och saker som inte fungerar. Och jag kan inte komma åt att börja lägga in material eftersom jag sitter i Hultsfred och är på fel nätverk. Kort sagt: jag har smärre panik och är alldeles lagom stressad. Sådär så att man vaknar klockan sex och inte kan somna om för att man tänker på jobbgrejer. Sådär så att man har tusen dokument öppna på datorn men inte vet vilket man ska ta först. På tisdag vet vi hur det går. Tills dess är det bara att andas djupt och ta var sak som den kommer.

I fredags hade vi fotografering och intervjuer av Park Hotell och Kissey Asplund. De första var precis som jag hade förväntat mig, rara och söta och tystlåtna och lite blyga. Kissey var en stjärna från topp till tå. Spexade loss framför kameror och blixtar och den dumstirrande publiken, bestående av en reklambyrå och mig. Otroligt fascinerande. Otroligt vacker också, för den delen.



Inga kommentarer: